Willy Naessens Group, in december 2023 bekroond tot Onderneming van het Jaar®, lanceert een grootschalige campagne om deze prestigieuze titel nog maar eens te vieren. Met trots deelt Willy Naessens deze mijlpaal met het publiek en zijn 2.500 toegewijde medewerkers, die de sleutel tot dit succes vormen.
De nieuwe “Chapeau”-campagne heeft als rode draad hét herkenningssymbool van Willy Naessens, namelijk zijn hoed. Een reusachtige 3D-hoed zal de komende maanden de aandacht trekken van duizenden dagelijkse passanten om de trotse boodschap van het bedrijf uit te dragen.
“Deze erkenning is een belangrijke mijlpaal voor ons bedrijf,” zegt Willy Naessens. “Het is een eerbetoon aan de toewijding en het harde werk van àl onze medewerkers. Chapeau! Met deze campagne willen we niet alleen onze dankbaarheid uitspreken, maar ook onze visie en ambities voor de toekomst delen.”
De titel Onderneming van het Jaar® wordt jaarlijks toegekend aan Belgische bedrijven die zich onderscheiden door hun innovatieve aanpak, gedurfde en internationale visie, strategie, gezonde financiële positie, geëngageerd teamwork, deugdelijk bestuur, ambitie en volharding om verder te groeien. “Onze ambitie blijft om op een duurzame manier de Group te laten groeien in alle 5 business units (build, concrete, pools, food en invest).” zegt Veerle Naessens.
De campagne langs de E17 is slechts het startschot. Élke medewerker wordt in de spotlight gezet op www.willyzegtchapeau.be. Bovendien zullen Willy en Marie-Jeanne op de radio te horen zijn, waarin ze hun medewerkers persoonlijk bedanken!